27 Ekim 2018 Cumartesi

Film Dünyasına Seyahat

Hayatınızda sizi her şeyinizle çok iyi tanıyan birine sahipseniz gerçekten çok şanslısınız. Ben böyle birine sahibim ve kendimi her gün çok şanslı hissediyorum. Bu yazımda biricik sevgilimin hediye alarak beni çok mutlu ettiği kitabı tanıtmak istiyorum. 

Kitabımızın adı Film. Ntv yayınları tarafından hazırlanmış ve benim gibi özellikle eski Hollywood meraklıları için mükemmel bir el kitabı. Kitabımız çekilen ilk filmden günümüze kadar gelen bir zaman dilimini ele almış. Bu zaman dilimlerini de yönetmenleri baz alarak ayırmışlar. Yani kitapta ilk filmden günümüze kadar başarılı yönetmenler ve onların baş yapıtları yer alıyor. Bu kadar uzun bir zaman dilimini en çarpıcı noktalarıyla kısa ve öz olarak anlatmayı başarmaları çok hoşuma gitti açıkçası. Kitabın içerisi de oldukça renkli. Görsel açıdan baya zengin bir kitap olmuş. Her filmden her yönetmenden bolca resimler bulmak mümkün. 
Kitabın kapağında Casablanca filmden bir fotoğraf olması da beni kendisine aşık etti diyebilirim. Gerçekten böyle bir kitap için doğru seçim yapmışlar bana göre. Sayfaları çevirdikçe yeni bir şeyler öğreniyor ve izlediğiniz filmler hakkında yeni bilgiler öğrendikçe, resimler gördükçe gerçekten çok hoşunuza gidiyor. Dönemlerdeki önemli olaylar da bu kitap içerisinde bulunuyor. Yönetmenleri baz alarak ayırdıklarını söylemiştim. Ancak kitapta film türlerinin ayrımı da yapılmış.  Üstelik kitapta farklı ülkelerin de sinemalarına yer verilmiş ve oyuncuların da hayatlarından bahsedilmiş. Dili oldukça basit. Tamamen film tarihinin el kitabı tarzında yazılmış bir kitap. Eğer filme merakınız varsa, filmin tarihine inmek istiyorsanız, benim gibi eski filmlere ve oyunculara bayılan biriyseniz bu kitap kesinlikle tam size göre. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Minik Lezzet Paketleri (Starbucks Severler Toplanın!)

 Hello! Ben geldim. Bu gün Starbucks aşıkları için minik bir yazı düzenlemek istedim. Bildiğiniz gibi son yıllarda Starbucks kahveleri hayat...