12 Ekim 2018 Cuma

Blog Sayfalarımı Büyütüyorum

Herkese merhaba, Wordpress blog sayfamı bilenler vardır belki. Artık buradan da paylaşım yapmaya çalışacağım. Hatta bu sayfama daha çok öncelik vermeyi düşünüyorum. Bilmeyenler için öncelikle eski sayfamdaki yazılarımı sizlere ulaştırmak istiyorum. Ardından özgün paylaşımlarıma devam edeceğim. Kendimden bahsetmek gerekirse de ağırlıklı olarak edebiyat ile ilgileniyorum. Fakat bu sayfamda da fikir sahibi olduğum herhangi bir konu ile ilgili, veya ilgilendiğim, sevdiğim bir konu hakkında düşünce ve eleştirilerimi bulabileceksiniz. Doğaçlama yazmayı çok seviyorum. Aklıma geleni yazmayı tercih ederim (Tabi dikkatsiz bir şekilde değil). Yapacağım yazım yanlışlarından dolayı da şimdiden hepinizden özür diliyorum. Şimdilik burada kesiyorum. E bir "Hoşgeldin"inizi alırım o zaman.

2 yorum:

  1. Özellikle kitap konusunda yazan her blogu takip etmeye çalışıyorum. Bu nedenle sevindim gelmenize. Hoşgeldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da bahsettiğim gibi edebiyat ile ilgileniyorum fakat asıl alanım İngiliz edebiyatı. Bunun dışında kitap okumayı çok seven biri olarak okuduklarımı da başkalarıyla paylaşmak benim için mutluluk veren bir şey. Umarım paylaşımlarımı beğenirsiniz. Hoşbuldum

      Sil

Minik Lezzet Paketleri (Starbucks Severler Toplanın!)

 Hello! Ben geldim. Bu gün Starbucks aşıkları için minik bir yazı düzenlemek istedim. Bildiğiniz gibi son yıllarda Starbucks kahveleri hayat...