27 Kasım 2018 Salı

Yeni Bir Edebiyat Serisi Başlatıyorum

Herkese merhaba, bugün size küçük bir bilgilendirme yapmak istedim. Bir süredir paylaşım yapamadığımın farkındayım. Bazı sebeplerden dolayı blog sayfama zaman ayıramadım. Ancak bundan sonra ipleri elime alacağım. Sizlerden de özür diliyorum. Blog sayfamı açtığımdan beri bir konu dikkatimi çok çekti. Yaptığım kitap yorumlamaları üzerinde yoğun bir ilgi olduğunu gördüm. Bu da beni açıkçası çok mutlu etti. Bu sayfayı açtığımda her konu hakkında paylaşımlar yaptığımı yazmıştım ki ilginç gelen konuları sizlerle paylaşmak benim de çok hoşuma gidiyor. Ancak kendi alanım edebiyat olduğu için kitap paylaşımlarıma olan ilgiden çok memnun kaldım. Özellikle de İngiliz Edebiyatı üzerine eğitim aldığım için ve çoğu klasiği okuduğum için sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi de yeni bir seri yapmayı düşünüyorum. Yalnızca edebiyatseverlere değil, tüm takipçilerime aldığım eğitimi ulaştırmaya karar verdim. Bundan sonra elimden geldiğince düzenli olarak sayfamda İngiliz Edebiyatının dönemlerini paylaşacağım. Bu dönemler Orta Çağ Edebiyatı’ndan günümüze kadar olan dönemleri kapsayacak. Ardından bu dönemlerde ortaya çıkan edebi akımları ele alacağım ve bu akımların İngiliz Edebiyatı üzerinde nasıl bir etkiye sahip olduğunu inceleyeceğim. Eğer siz de bu dönemlere ilgi duyuyor ve merak ediyorsanız, sayfamı takipte kalmanızı öneririm. Birlikte eğlenerek ve bilgilenerek geçireceğimiz bir edebiyat serisine şimdiden hoşgeldiniz diyor, keyifli okumalar diliyorum.

4 yorum:

  1. Kitaplara Kaçanlar olarak bloglardaki tüm kitap yorumlarını ilgiyle takip ediyorum.
    İngiliz Edebiyatı üzerine eğitim almış birinin bu alanda yapacağı yorumları da ilgi ve merakla takip edeceğim. Güzel düşünmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  2. Merakla bekliyorum bu seriyi. Başarılar :)

    YanıtlaSil

Minik Lezzet Paketleri (Starbucks Severler Toplanın!)

 Hello! Ben geldim. Bu gün Starbucks aşıkları için minik bir yazı düzenlemek istedim. Bildiğiniz gibi son yıllarda Starbucks kahveleri hayat...